Snart, snart, snart

app snart är det jul! Ska bli fantastiskt skönt att komma hem en längre tid.
Måste berätta om helgens bravader. Hade valt att ställa upp i KK ELEIKOs Klubbmästerskap för att försöka erhålla det svenska rekordet som jag sakade - det sammanlagda i klass 75.Har tränat riktigt hårt och strikt sedan DM i oktober och kände att det fanns allt en chans. Hade ordnat förbundsomare/internationella domare o allt - helt fantastiskt allt på min sida =)

Hade planerat serien så att om jag fick alla mina andralyft så skulle det vara klart, jag behövde 470 och tanken var 177,5-115-177,5 som serie med andravikterna. Jag stannade på andraförsöket i knäböj men i mark och bänk slog jag till med stort - där blev det 117,5 i bänkpressen (nytt svenskt rekord i enbart bänkpress och styrkelyft bänk. OCH ett nytt nordiskt rekord!) I marken blev det 182,5 kg - också svenskt rekord. Trodde liksom att gränsen var nådd på DM, men det fanns mer krut i mig.. Haha, så skönt - jag e helt fantastiskt nöjd med min juniortid och nu är jag rankad etta som senior och jag ska in i seniorlaget - det är drömmen, men jag måste hålla på seniorsm i februari. Där ska jag ge allt
Ha det så fantastiskt ni bara kan - det har jag - fast jag e speedad som en hög hamster - mycket att tänka på nu i juletider, det ska jobbas, tvättas, diskas, städas, vattnas och snyggas till - både jag och lägenheten =)
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det lungt och välkommen hem.

2008-12-22 @ 20:03:59
Postat av: Dan Gunnarsson

Från klarhet till klarhet, lycka till 2009.

2008-12-24 @ 11:43:09
Postat av: Lisa

Grattis Lucia! Stort grattis! :)

2008-12-29 @ 09:15:49
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson
Postat av: Anonym

Hej hur går det? Det är 2009 nuKram mamma

2009-01-19 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0