Daniels Happy Birthday!!

Idag är det Daniels födelsedag, grattis grattis. För att vara lite snäll och rar (som jag för övrigt aldrig annars är)  denna vecka hade jag planerat en liten överraskning = Prinsessbakelser!!. Dessa skulle han få ta med och bjuda de andra arbetskamraterna på efter jobbet. Men, det blev en stor besvikelse när jag efter att allt är klart och fint upplagt i kylen, får veta att näää, det är ingen ide att ta hit sånt där, vi har redan massa i fikarummet.

Så, ja, där står de nu i kylen och blir gamla och snuskiga, för som ni vet, grädde håller inte länge, och när den nu väl har blivit spritsad på samtliga rulltårtebitar, ja, då finns de liksom no return sas.

Men, vi får hoppas att de kommer bättre till pass till lillebror, dock tror jag inte att han vill smälla i sig hela 14 stycken prinsessbakelser ensam... Men, i alla fall två =)


Aja, jag tror i alla fall att födelsedagspresenten är mer uppskattad! =)


Kommentarer
Postat av: pia mamma christensen

De kallas pensinärsbakelser!!

2010-04-22 @ 16:12:06
Postat av: Lucia

Aaaah, okejj, =)

2010-04-22 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0