Efter en dag i förbannelse

Ja, ny dag idag. Och påsk, och egentligen mycket skoj bokat! Först har jag faktiskt varit hemmfruduktig och grejat lite hemma, slagit in paket, diskat, dammsugit och strukit skjorta (!) Galet men sant. Katterna har jag låst ut på balkongen, och de är så glada att det äntligen är så pass varmt att de kan hänga där o koplla på bilar och grannar istället för att snurra runt i våra sänglakan =)

Nu snart skall vi iväg full bil och bombardera degerfors AK. Det får ju bli så när vår kommun inte vill hålla öppet åt oss som vill träna regelbundet och inte vara lediga massa dagar... För det vet vi ju, att det är inte bra så här i toppningsveckor!!!

Gårdagens pass förresten var helt sjukt. Sur och grinig och mycket sammanbiten skulle jag försöka mig på ett viktigt böjpass. Och det gick skit ända tills det blev tunga vikter, då gick det helt plötsligt bra! Gött!

Efter träning idag blir det påskmat hos mamsen, känns konstigt att inte ha med Daniel så här på påsken, men jag hoppas han har det bra borta.

Sen blir det kväll, och då får jag träffa alla mina goa tjejkompisar som jag helt socialt misshandlat senaste delen av livet, men efter juni ska jag väl försöka ändra på det och bli vuxen jag med...

Kram och så klart, Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0