Ett försök att göra statistisk analys

Ja, oj oj... Igår var jag på ett mycket välbehövligt möte med min professor i OSlo. Det var intensivt, och intressant att diskutera mina resultat med en så duktig person inom forskning av motivation. Men, mycket fick ändras, och många aha-upplevelser om att uppsatsen var way too big...

Känns lite konstigt att göra analyserna idag. KOmmer inte riktigt till start. Är rädd att jag inte får ihop det och att det inte blir så bra som jag hoppats på...

Dagen i Oslo avslutades med en mycket god och trevlig middag på Akkers Brygga med min kära vän och "syster" Merete. Vi träffades då jag studerade på universitetet i Brisbane. Ett kärt återseende, och mycket att prata om och berätta!

Ja, ja, får försöka att få ihop mina resultat. Tiden rinner iväg!




Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0