Gah...!

Så, EM närmar sig med stormsteg. Träningen HAR gått bra, men kanske inte så bra som en optimist vill... Har haft en del PB träningar, men nu sista veckan har det varit bra, men inte perfekt, stressen ökar och känns som jag bara vill få det gjort nu. Har gjort mitt sista knäböj och marklyftspass, bara bänklen kvar på fredag. Sen lite lätta lyft på måndag så ska jag vara fit for fight.

Men, min hjärna är också fylld av denna magisteruppsats. Herre min granne vad det ska vara svårt att få en bra logik i diskussionen. På grund av EM och en resa till Milano, ska jag vara klar på ca 2,5 veckor. Egentligen inget problem, men ja, som alltid är man nervös och vill få det bra.

Bara att jobba på. När det blir tråkigt att skriva tvättar jag dräkter och diskar... haha

Ha de gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0