Mycket svårstartad idag

Ja, det kan man lugnt säga. Har svårt att komma igång, har inte ens öppnat min uppsats, utan sitter och söker lediga jobb... och klickar runt på webben. Inte bra...

Är full med tankar om gårdagen som spenderades på Storfors Atletklubb. Är så imponerad av hur de själva byggt upp ett oerhört fint gym, och hur engagerade de nyckelpersonerna är i den klubben.

Önskar att man kunde göra något liknande i Karlskoga.
Som jag vet så finns ett behov av  ett större gym, och ett billigt gym för de som inte vill fjompa omkring i better bodies, och liknande och ett gym som inte fokuserar på det yttre, utan snarare på det inre och på välmående. Jag tror att det skulle funka i Karlskoga, dock är många bundna till sina dyra gymkort idag, och tänk om vi också kunde ha ett välfungerande snyggt gym som kostar kring tusenlappen, wow så häftigt =)

Näe, nu bör jag klicka fram min uppsats, and so I will do.

Ha de så gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0