Nervös och fullkomligt överrumplad av min egen förmåga

Ja, nervositeten får stå för mötet med min handledare på Oslos Idrottshögskola imorgon. Har suttit och googlat på kluster analys för SPSS i förbannelse, och bläddrat i alla dessa statistikböcker jag lånat i Örebro. Visst, jag HAR blivit klokare, men shit, vet fortfarande inte hur det går till, och om det kommer att bli bra...

Överrumplandet får stå för utvecklingen jag just genomgår inom idrotten. Helt fantastiskt när man r i ett sådant flow. Men hinne rinte liksom stadga mig på de nya vikterna, innan de blir nya PR. Visst, det är inte att klaga, men urskum känsla - fast ojj, så skoj. Får hoppas att jag planerat och tränar rätt hela vägen till tävlingen. Jag vill ju få ut det jag kan!

Kram och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0