Ugnspannkaka och en trött Lucia

Ja, jag är seg, seg som en sömngångare. Vet inte varför men kanske är det all denna rumpesittning som gör att kroppen går på låg-energiförbrukning....

Aja, det går i alla fall framåt, men SAKTA.

Försöker att göra min uppsats lite mer levande genom att plocka in resultat från en intervju-uppgift vi genomförde i febriari i metodkursen. Tror att det blir ett trevligt inslag emellan all statistik och alla siffror. Men, svårt att få det att bli bra. Men, tänker så här. Jag skriver så gott jag kan och hoppas sen få lite råd och tips av mina handledare, om de har tid det vill säga.

Känner just nu att de som jag behöver inte har tid. Det är trist. Jag ligger riktigt bra i fas, men behöver handledning, och handledningen hör liksom inte av sig med tid/datum. Skumt, skumt.

Aja, no more I can do than bara jobba på med det lilla jag har så länge.

Jo, och med referens till ovanstående rubrik. För first time in life har jag blandat ihop en ugnspannkaka utan dess like, nu dags att åka till affärisen och köpa lite tilltugg och hoppas att ugnen gör sitt bästa för att färdigställa smeten!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0