Underbar massage!!

Jisses amalia vilken bra massör jag har hittat. Hittade honom i och för sig för nästan 9 år sedan, och han blir bara bättre och bättre. Man får ju liksom inte vara dum när man köper en portabel massagsäng till han i födelsedagspresent. Men gissar att han kommer börja ta betalt nu när han vet att han är grym =)

Aja, denna vecka bara flyger förbi, det är som att gudarna vill mobaas bara för att det är EM nästa vecka. På sätt och vis är det skönt i och med att jag vill få ut all power NU... Men det får vänta, Jag tvlar på torsdag förmiddag nästa vecka, det ska bli göttans. Så till er som läser och tycker att det är inte allt för långt till Köping, ta er dit nästa torsdag, klockan 11.00 är det tävlingsstart!!!

Annars, ja, två tunga träningspass kvar, eller tjaa, tunga och tunga, men i alla fall ingångsvikter skall dras, lätt, korrekt och snyggt =)

Får se om det blir reality, marken är i alla fall klar, och markdräkten ligger i tvätten redan. Brukar tvätta allt samtidigt, men kunde inte hejda mig och vill packa väskan allt eftersom =)

Ha en fin dag, själv siter jag och väntar på att balkongen skall bli tillräckligt varm för uppsatsskrivning.




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0