En dag på balkongen =)

Äntligen är det balkongväder igen!!! Har varit ute på den vanlige morronpromenaden och ätit en mycket god frukost på balkongen. Sitter nu och försöker läsa igenom min uppsats en sista gång innan ett möte med handledaren klockan ett. Lika nervöst som alltid när man ska få feedback. Är riktigt nervös att jag ska få så mycket kommentarer att jag måste ställa in resan till Milano, men hoppas inte det är så illa.

Igår gjorde jag mina naglar fina också, Linnea var superduktig, man blir lite avundsjuk... Vill också kunna göra på mig själv =) Dock tar det ju så lång tid och så är det ju mycket trevligare att låta någon annan göra!

Får inte glömma att packa heller, skulle ha gjort det igår, men det blev bara uppskjutet och till slut var jag för trött och somnade på soffan...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0