En fixarförmiddag

Idag har jag fixat min arma kropp inför EM. Längtar massor, och tycker det är trist, men tyvärr ett måste att inte kunna vara med i Köping hela veckan... Ska jobba in i det sista nu med min magisteruppsats som har deadline den 24e maj... Känns äckligt nära nu.

Har också köpt en fin klänning till EM-banketten på lördag, och hoppas att den skall duga till en kropp som egentligen inte passar i annat än street-kläder... Phu, va less jag är på att vara så "stabbig"...

Aja, allt känns ganska gött nu i alla fall, och jag sitter och skall egentligen skriva på min uppsats, så så får det bli.

Iofs måste tillägga dagens trevliva visit i Deje igår, mycket tacksamt att svärfar ordnade bilen och det dukades upp till grillad fläskkotlett med potatis och sallad. Mums.


GLÖM inte att streama in på länken till EM live här på webben: http://iof3.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=16911
Tidsprogrammet för veckan ser ut såhär: http://www.powerlifting.se/svenska.htm

Ha de så fint
CIAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0