Oh my gosh...

Åh jag försöker och försöker att skriva på min diskussion, men jag är helt åksjuk av tävlingslängtan, så det går oerhört segt, och resultaten blir grymt kässt.... Fyan.

Vill tävla nu, och vill bli klar med master.

Ska väl också berätta något mindre kul. I natt var det två killar i 25-års åldern (en med vit sweatshirt, en med svart) som gjorde inbrott i vår bil. Troligtvis ville de ha den... Men, det gick inte så bra för dem för de bröt sönder hela ratten och kunde inte köra iväg... Och det kan ju inte jag heller nu. Åh, trött blir man. Det var en äldre kvinna som sett dem genom fönstret och sagt åt dem att de skulle sluta för hon hade ringt polisen... Men, de hann iväg och nu har vi ingen bil.. Blä för tönttjuvar. Så se inte ut som du är 25 år och ta inte på dig svart eller vit sweatshirt i framtiden, för då ska du få....

Så, till EM i Köping får jag nog transportera mig med en sketen buss. Blä...
Men de gör inge, I can do it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0