Sikket liv...

Her precis kommit på att ja, att vara en masterstudent kanske inte är alltför illa. Jag kan ju faktiskt styra mina studier och tider på dugnet precis som jag vill, ingen som tvingar mig till något. Det gör ju att jag kan träna, äta och sova, samt göra annat skoj precis när som helst på dagen.

Jo, jag är ganska tacksam ändå.

Nu börjar alla knutar att reda ut sig också. Angående jobbet jag fått erbjudet så vet jag nu lite mer, trist dock att det än så länga bara är erbjudet 50%. Det går ju inte leva på och innebär att jag måste ha ett andra jobb... Suck och stön. Men det blir nog väl, mycket hinner hända innan det blir höst.

Idag har det varit full fart i hushållet, uppsatsskrivning, morgonpromenad, simning och matlagning. Har hunnit med massa att göra grejer också och känner mig faktiskt ganska nöjd. Har satt en deadline på uppsatsen på fredag - må gudarna vara med mig så jag hinner dola lite i helgen!!!

På tisdag är det off till Milano, ni kan bara inte ana hur fantastiskt underbart det ska bli. Jag ska ju också åka med roligaste gänget, så träningsvärk i hela ansiktet och mellangärdet lär det ju bli i alla fall =)

Jo, just ja, del två av mina tre artiklar i tidningen svensk styrkelyft är nu ute, logga in på http://iof3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=13377&epslanguage=sv  Artiklarna är i nummer 1 och 2 år 2010!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0