Tankspridd

Är det inte ganska otäckt när något är så när som klart, men man kan ändå inte riktigt göra det lilla sista för att det ska bli färdigt?

Sitter och försöker skriva de sista meningarna på min uppsats innan den skall skikcas in för feedback till min professor. Känner att den är tamejtusan ganska så bra, men kanske inte riktigt perfekt...

Samtidigt som jag gör allt för att inte bli färdig så sitter jag och funderar på framtiden och livet. Känner ju att javisst har jag min examen, men sen då?!

Jag drömmer om massa yrken, men var ska man starta? Jag vill också utbilda mig mer, vara specialutbildad inom allt som har med idrott att göra: idrottsskador, massage, rehabilitering, elitträning, styrketräning, funktionell träning, nutrition, idrottspsykologi, konditionsträning, spänstträning, explosivitetsträning, ja, nej listan kan göras jobbigt lång.

Har ju alltid haft en dröm om att läsa elittränarkursen på bosön. Men, den är dyr, och då jag inte vet ett dret om hösten så är det kanske lite riskabelt att hoppa på den i detta läge...

hua..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0